Woordje van de voetbalvoorzitter

De zomer zit er weer op en het voetbalseizoen is in volle gang. Er wordt weer lekker getraind en ook de wedstrijden zijn weer begonnen. De uitslagen zijn wisselend, maar het plezier is zichtbaar aanwezig en dat is minstens zoveel waard als winst op het veld. We hebben weer leuke voetbalactiviteiten in het verschiet. Wil je weten welke? Lees dan snel verder.

De grote clubactie van de afdeling voetbal is gestart. Dat betekent dat je deze week waarschijnlijk jeugdleden aan de deur krijgt om loten te verkopen. We hopen natuurlijk op een flinke verkoop, want een groot deel van de inkomsten gaat rechtstreeks naar de club. We willen een pannakooi laten plaatsen naast de Spil. Verkoop gaat tegenwoordig nog makkelijker! Scan de qr-code en betaal gemakkelijk met ideal. U kunt ook loten aanschaffen via een watsapp.

Binnenkort staat ook onze jaarlijkse derby weer op de planning. Een altijd spannend duel tussen VAKO en SVT, ook wel de slag om de Vriezerbrug genoemd. Kom allen kijken! De wedstrijd vindt plaats op zaterdag 5 oktober om 14.30 uur op sportpark de Spil. Om te zorgen dat het een mooie dag wordt zonder gedoe hier toch even de mededeling dat vuurwerk verboden is. Gekleurde fakkels zijn wel toegestaan.

Op woensdag 9 oktober om 19.30 uur vindt de jaarvergadering weer plaats van de afdeling voetbal. Hier nemen we iedereen mee in de plannen voor de toekomst en kijken we nog even terug naar het afgelopen jaar. Alle leden zijn van harte welkom.

Er komen nog veel meer leuke dingen aan, maar dit is het even voor nu. We werken lekker toe naar de Zuidlaardermarkt waar we elkaar vast wel tegenkomen. Voor het voetbal is dit een periode van lekker trainen en spelen tussen de bladeren, ik ga nu nog even genieten van deze (waarschijnlijk laatste) warme nazomerzondag!

Sportieve groet, Egbert