De laatste loodjes; 1 november een nieuwe website en mySVT-app

De werkgroep digitalisering werkt samen met allerlei andere collega-vrijwilligers superhard om de laatste puntjes op de i te zetten. Niet alleen een nieuwe website, maar alle administratie van SVT zoveel mogelijk in één systeem. De ledenadministratie, sponsoradministratie, team- en groepsindelingen, teksten op de website, vrijwilligersregistratie enzovoorts, enzovoorts, alles is in het systeem gezet of vernieuwd. Echt alles? Bijna alles; de laatste loodjes wegen het zwaarst zo blijkt, maar in november gaan we live.

Voor jou als lid betekent dit in ieder geval een mySVT-omgeving in een app. Daarin kan je zelf jouw gegevens aanpassen (of die van je kinderen), jouw teamindeling zien, de agenda en activiteiten bekijken en (na verloop van tijd als we er wat langer mee werken) is ook een dienstenrooster zichtbaar. Kortom, genoeg om naar uit te kijken!

Wil je alvast wat meer weten? Kijk eens op: https://support.club-assistent.nl/app/myclub